Lekdejt

Louise hade kompis med sig hem idag. Lukas åkte till stödfamiljen och jag lyxade till det med nygräddade tekakor till mellis. Tjejerna gillade dom, och ja nybakat är ju alltid gott. Receptet hittar ni på Jennys matblogg.
 
De har lekt så fantasifullt idag. 
Först ute och letade spår från djur i snön och senare lekte de kock och servitris. 
Jag hade plockat undan alla köksleksaker då Louise sällan leker med dom. De stod där uppe i kassar, men de hämtade och klädde ut sig och hade värsta restaurangen. 
Man blir så varm i hjärtat. Barn som leker och har sån fantasi är ljuvligt att se på. 
Vad vore man utan fantasin?!
 
 
 
 
 
 
 
De till och med diskade :)
 
 
Glass, chips och lakrits.. :)
Finaste servitrisen och kocken ♥
 
Nu har pappa kommit och jag ska bege mig mot mitt första yogapass!
Trevlig kväll
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0