Helgen

Igår kväll var jag med några härliga vänner och vi åt lite gott och bara hade det enkelt och trevligt. Sånt son piggar upp när man inte har varit på topp den senaste tiden. Bara att få sminka sig och klä sig snyggt gör ju att man känner sig glad, om så bara för den kvällen.
Men jag sov ju 1.5 timme innan vi åkte bara för att orka..
 
Det bjöds på jättegod matvete och kycklingsallad med dressing och bröd. Riktigt riktigt gott!!
Sen blev det banofeé paj. Mm så gott.
 
 
 
Sandra ❤ En favoritbild till samlingen En av mina bästa vänner. Som en syster till mig.. 
 
Idag när jag skulle hämta hem Lukas från stödfamiljen så hade jag fått en middagsinbjudan.
Såååå gott det var, ibland blir man bara sådär extra bortskämd. Känns oerhört lyxigt för mig ❤
De är verkligen så mycket mer än en stödfamilj..
All kärlek till dom!
Lukas har åkt skidor hela helgen tack vare dom. Så stolt han var att få berätta det. Min fina kille. 
 
 
Såklart kaffe och kaka till efterätt. Ja jag tog bara 1 bit till er som tror att allt var mitt ;) 
 
En bra helg och jag lägger mig nöjd denna söndagskväll. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging!!

2016-02-03 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0