Kämpar

Idag har varit en riktig skitdag. Mått pest och har haft sån stressångest. Hatar att inte må som jag brukar och vill.
Bröt ihop fullständigt i fm då jag inte klarar av stress..
 Kämpar med livet som stressmamma och allt runtomkring med att vara ensamstående och dessutom med ett barn med MSUD.  
Svårt för folk att förstå som inte varit i samma situation.. 
 
Efter vila och dusch så tog jag tag i mig själv och sminkade bort mina svullna ögon och piffade till mig. Sjukt trött så ögonen svider men biter ihop för att fira fredagkvällen med underbara vänner ❤ 
Hoppas kunna vända mitt humör.
 
 
 
 
 
 
 
Älskar inte bara nougat att stoppa i munnen.. Gillar det även som neutral färg på naglarna! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice!! 😊

2016-02-06 @ 16:42:49
Postat av: Camilla

Du är stark och en väldigt bra mamma ❤️ Kram

2016-02-06 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0