Fantastisk kväll

Igår efter jobbet blev det snabbt hem i duschen och svira om.
Sen kom min älskade vän Ann-Louose ner från Småland.. Såå glad jag blev,  inte setts på 7 månader. Ändå känns det som igår. Det är det bästa med äkta vänner. Det spelar ingen roll om man inte ses eller hörs jätteofta, man vet var man har varandra och finns där i vått och torrt.
Även detta året bär vår semester i sommar hem till dom och vi håller på att planera utflykter. Barnen längtar och är så taggade.
 
Igår kväll bar det först av mot Restaurang Martini för vars en planka. Jag tog en black and white. Åhhh vad gott det var.. Fantastisk service och så mysigt! 
Sen gick vi vidare mot Kristianstad Teater för musikalen Rock of ages.
Wow däger jag vara! Det var det bästa jag sett (om man bortser från Disney on ice) Sjukt rolig och jag är stolt över att vara född på 80-talet efter att jag sett musikalen. Det utspelade sig om rocken på 80 talet. 
Riktigt riktigt bra,  det var värt varenda krona! Ni som funderar.... Bara se den!! 
 
 
Min fina middagsdejt :)
 
 
 
 
Så glad över denna kväll. Så mycket man har att prata om och jag läääängtar redan tills nästa gång!!
Väldigt betydelsefull och oförglömlig kväll.
❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0