Army training!!

Med 4 dagars ledighet bakom mig var jag riktigt laddad för Army trainingen ikväll.
Dessutom stod vågen på -1.4 kg i morse, från förra veckan.
Idag körde sommarschemat hos Tisse igång och det innebär att army training är tillbaks, min favorit all time!
Det var blött, geggigt och svettigt värre men FASEN vad kul.
Välta däck, dra och putta däck, åla på mage och rygg, idioten, burpees, armhävnigar, crunches, utfallsgång, benböj, grodhopp, upphopp m.m 
Det kändes i hela kroppen och det är en sjukt härlig känsla man går därifrån med. 
Nöjd över att jag klarade avslutningen..
30 burpees och jag gjorde alla på tå med armhävningar.
Kläderna var varken rena eller torra..
Man kunde till och med vrida ur kläderna efteråt..
Tack Tisse för att du har såna sjukt roliga pass :)
Vill ni veta mer gå in på 
www.traningsguidetisse.se 
eller
Träningsguide Tisse på Facebook 
 
Min kvällsmat efter träningen bestod av kesoröra med rökt skinka och fröknäcke.
Kesoröran:
1 liten burk keso 4 % (man kan ha lite mer)
3 kokta ägg, hackade 
Ca 1/2 rödlök
lite svartpeppar
 
Idag hade jag rökt skinka till, kan variera hur man själv vill. Tonfisk är också gott. Eller kyckling.
Bara nyttigheter och Gott!! 
Även gott att ha på mackan. :)
 
Nu är det god natt efter en härlig kväll.
Jobb imorgon bitti!!
Helgen har varit händelserik och vi har fått mycket gjort. Berättar kanske i veckan om jag har tid! 
Tid är något jag har ont om.. 
 
Trackback
RSS 2.0