Massage och biomys

I fm var jag på 1.5 timmes massage.
Jag hade ont i vänstra delen av ryggen samt i nacken. 
Jag var rejält sne i ryggen och det var fantastiskt skönt att få massage. Man är bland molnen under tiden..
Robban kan verkligen sin sak, som fysioterapeut 
Man går verkligen därifrån som en ny människa!
Värderar det högt att kunna gå dit var 6:e vecka. Kroppen mår bra av att underhålla den! Min egentid, min njutning :)
Sen ikväll var det lite mer egentid och njutning..
Mia bjöd mig på Bio som julklapp.
En sjukt rolig film, helt i min smak. Får 5 av 5 i betyg!
Galet rolig!
Tusen tack för ikväll fina du.. ❤
 
Nu ska jag sova och imorgon fm går vi finbesök.
Lukas stödfamilj som vi inte sett på 1 månad. De har varit i Thailand. Som vi saknat dom. Längtar till imorgon! 
 
En mycket bra fredag har det varit idag! 
God natt på er 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0