Halvvägs

Ja nu har jag avklarat mina 3 långa dagsturer och har en ledig dag framför mig innan 3 nästa pass börjar.
Tur man trivs och älskar sitt jobb. Får så mycket glädje och jag mår så bra av att hjälpa andra!! 
 
Jag och Louise begav oss på ett gympa for fun pass hos Tisse ikväll. Louise ville det!! Ja jag vill alltid träna men låter Louise välja ibland vad hon vill göra på vår egentid.. 
Riktigt jäkla kul ikväll. Jag var så glad och det var fullt med energi i benen på mig. Jag var i ett stort glädje/energirus.. Hade verkligen såå mycket energi.. 
Celcius är hemligheten.. Den får vilken trött person att helomvända!!
Dricker alltid en innan träning...
Men den energin idag, kom nog inifrån också.
 
Jag mår så bra just nu. Trivs med livet och allt. 
Känner mig nöjd på ett litet vis även om man saknar den där rätta mannen i livet.. om han finns 
 
På tal om män så ska jag läsa några sidor i min spännande bok... har kommit lite över halvvägs... Åhh så bra, längtar verkligen till bion.. 
Regnet slår mot fönsterbläcket och vinden viner.. 
Skönt att ligga inne och lyssna på det med denna bok i handen.. 
Somnar glad med ett leende ikväll..
 
God natt ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0