Lycklig

Efter jag lämnat Louise i skolan åt jag en stadig frukost bestående av fiberhavregröt med kanel, linfrö, hallon, banan och mjölk. Och 1 ägg till. Blev bra mätt på det. 
Hade Jenny på besök. 
Sen bar det iväg på 1.5 timmes massage. Det var sååå skönt. Man blir som ny efteråt. Hem och vände snabbt och begav mig mot Maxi för veckohandling. 
Hämtade Louise och nu ligger jag på soffan och ska vila en timme innan vi hämtar Lukas. 
Har huvudvärk och vaknade med det imorse.
Känner mig så lycklig! 
Är glad över det jag har. 2 fantastiska barn, möjlighet till att träna, bra jobb, oerhört guldvärda vänner. Utan er vore jag inte så här klok.
Tack alla ni för allt ni stöttar och hjälper mig med. 
Tips och råd som ni gett mig på vägen. 
Äntligen har jag accepterat mitt liv som det är. Och trivs med det! 
💜💜💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0