Ändrade planer..

Jobbade och hade möte på jobbet idag.
Efter mötet och på väg till fritids/dagis började jag få ont överallt. Träningsvärk tänkte jag först, men kändes inte så ändå. Och det kom mer och mer. Kändes mer som febervärk. Hade ont i varenda led i kroppen..
Hemma kände jag mig öm och trött. Tempen visade 38.0. Inte mycket men jag har (peppar, peppar) knappt aldrig feber..
Skulle ju träna ikväll och syeran och hennes kille skulle passa barnen..  
De kom ändå och vi hade middagsmys tillsammans..
Panerade torsk, potatis, hollandaisesås och nyttigheter blev kvällens middag. Supergott!!
De hade äppelkaka med sig till efterrätt. Gottetorsdag.
Med vaniljsås till. Åh så gott..
Känner inte av febern nu så hoppas den är borta. Hoppas äppelkakan botade mig!!
Hatar feber, så jobbigt att frysa/svettas om vartannat och ha värk i hela kroppen.. 
 
Ska sova nu och hoppas allt är bortblåst till i morgon, jobbet kallar!! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0