Fantastiska torsdag

Ledig idag och jag var ensam i fm. Jag och Louise cyklade till skolan idag för första gången. Riktigt skönt och mysigt. Låter kanske konstigt men man tänker tillbaka på tiden då man själv cyklade till skolan. Blev lite nostalgisk..
Lukas var på dagis.
Hemma sen städade jag, tvättade, lagade rödbetsbiffar till Lukas, ringde en del samtal ang. beställningar, eldade i pannan, rensade bland tusentals papper i köket. För visst är det så att man bara samlar på hög hur länge som helst för man tänker det ska jag läsa/ta tag i sen.. Jo visst, det blir aldrig sen.. 
Hade en lååång "to do" lista att göra idag. Hann jättemycket! 
Hämtade Louise 13 och vi mös lite innan vi hämtade lillebror 15. Sen hemma blev det middag och lite bråk som vanligt. Lukas är inne i sin värsta trotsperiod alltså. 4 års trotsen skojar man INTE om. 
Middagen idag bestod av en kotlett, 50 g penne, keso och pizzasallad. Mm vad gott!!
Måste ha lite kolhydrater innan träning för att orka
 Orkar såå mycket mer då. 
 
Sen kom mamma och passade och nattade barnen
(Hittade barnen lekande under Louise täcke precis innan jag skulle köra. Lukas då nyduschad fullklottrad med tuschpenna över hela kroppen och i sängen. Bara vände mig om och körde... orkade bara inte mer just då.. Behövde komma ur mitt skinn en stund.. Tur barnen har världens bästa mormor) medans jag tränade army training hos Tisse. 
Www.traningsguidetisse.se 
Ett rejält pass som hette duga. Jobbigt och så jävla gött! Känner mig mycket smidigare och kroppen mår riktigt bra av varierad träning.
Sen att det är kul gör ju allt bara lite extra roligt ;)
 
Väl hemma och duschat blev det kvällsfika med Jenny.
Bananpannkaka med keso och bär. Och en kopp kamomillte. Såå mumsigt och nyttigt efter ett träningspass. Tittade på Pretty Woman. Den är bara för bra. Kan aldrig få nog av den. 
Julia Roberts är naturligt vacker och en fantastisk skådespelare.. 
Njuter så enormt av livet. Är lugn och harmonisk i mig själv. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom e ju för roliga. Vilka minne du och dom får bära med
Er. SkrattR gott åt hysset

2014-08-29 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0