Mitt liv i ett nötskal

Kära bloggläsare!
Den senaste tiden har det inneburit enormt mycket jobb, barn och även kärlek..
Nu är det jobbet som tar halva min tid, andra halvan tar barnen!
De är min största kärlek i livet och ibland förundras man över livet och allt som sker.
Vill inte gå in på mer detaljerat då jag försöker bearbeta alltihop.
Har två underbara barn och Lukas kan inte hjälpa att han föddes sjuk. Jag kommer alltid att finnas där för dom i vått och torrt och nu är det dom och jag mot världen!
 
Lukas som sjukast, bara 10 dagar gammal :'( ♥
Min älskade lilla tös så söt ♥ Strax innan sin 2 års dag!
Syskonkärlek från första stund!
NI ÄR MITT ALLT!!
Mina fantastiskt fina barn ♥
 
Det har hänt lite sedans sist, bland annat har barnen också friserat sig och Louise har varit på sitt första disco! Lycklig som få kan jag meddela!
Haha, jag dog lite av skratt när jag fick syn på Louise hos frissan..
Vuxenvarning? :D
Lukas före..
... efter
 
Louise före...
.. efter (tycker inte alls det är kul när mamma tar kort)
Cool liten raggare!
Louise innan discot, skriver grattiskorten, hög koncentration!
 
 
 
Denna damen vet hur man poosar, jag ler med hela hjärtat av glädje när jag ser henne!!!
En tuff discobrud blev hon i alla fall!
Efter discot hade vi egenmys framför körslaget. Godis, tända ljus, pyjamasmys. Mys när det är som bäst...
Grimasera är denna damen bra på... Älskar dig så det gör ont (även om du trotsar så jag nästan vill dela mig själv på mitten ibland) ♥
Äkta kärlek ♥
 
Louise åkte till pappa i torsdags och jag och Lukas begav oss till mormor och morfar för middag och skumbad!
 
Min lilla skumterrorist :D
Skrattade dömycket åt honom denna kväll, som han höll på med detta skum.. haha, min lilla busunge!
 
Jag har på sistone inte riktigt varit mig själv (glad, sprallig och positiv)
Mer vad denna bilden visar.. Nedstämd och ledsen!
 
Mys med en liten orolig kille igår kväll. Mycket intryck igår så han hade lite mardrömmar. 
Fick mysa med mig och Jenny framför Wallander.
Mys när det är som bäst ♥
Min älskade Lukas, vilka band vi har emellan oss du och jag!
 
Lagade ny rätt till Lukas idag och det storgillades, TOPPEN!
Smörstekta champinjoner och kantareller med grädde och ost, serverades med hans loprofinris!
Det doftade ljuvligt!
Man blir så stolt och glad när man hittar på något nytt och när han gillar det.. 
 
Har varit på VC med Louise idag, som jag misstänkte UVI. Pencillin i 5 dagar..
Jobbade 6 dagar förra veckan. Min jobbigaste jobbehelg är över, bara ledig idag och har bara kört bil och storstädat idag känns det som.. Kul måndag!!
Nu väntas jobb 3 långa dagar framför oss innan vi håller långledigt i 3 dagar!
LÄNGTAR!!
 
Lite känningar i halsen ikväll, ajajaj, har inte tid, har inte tid!!
 
God natt, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0