Födelsedag och cykeltur

Igår hade jag födelsedag. 28 år gammal haha
Började med jobb 7-15.30 
Saknade frukosten på sängen men men.. Med tanke på mina barns ålder så är jag nog hellre tacksam att jag ordnade frukosten själv! Hade inte velat veta hur köket sett ut annars :)
 Familjen, älsklingen och pojkarna och några vänner kom och fikade lite på kvällen.
Fick massa fina saker och sällskapet var fantastiskt!
Tack alla som kom och förgyllde min dag ♥
Blev sååå mycket bättre än vad jag trodde när jag vaknade igår morse.
 
Har haft en mycket jobbig helg så jag har varit lite nere, men det är på väg upp igen och hoppas det fortsätter så!
 
Idag hade Louise bestämt lek med kompis så efter vi lämnat henne så tog jag och Lukas en cykeltur denna underbara sensommardag! 
Vilket underbart septemberväder vi har! 
Vill njuta av varenda solstråle man kan få! Samlar energi inför vintern :)
 
Blev en rejäl runda. Riktigt jobbigt då jag inte cyklar mer än smårundor.
Dessutom med en vikt på 17 kg där bak :D
Mycket backar så benen fick minsann jobba... Ska tydligen vara bättre med cykling för knäna så jag försöker variera träningen lite..
 
Känner mig faktiskt stolt!
 
Sen var det jobbdags ikväll. Hemma och nu ska jag först ringa ett samtal ♥, sen inta sängplats!! 
2 arbetspass av 6 avklarade denna veckan!
 
God natt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0