Allt och lite till!

Det har hänt mycket sen sist... som vanligt då ;)
Mitt och Louise bullbak förra veckan resulterade i 116 bullar. Riktigt goda blev dom!
Mandel och vaniljbullar
Kanelbullar
Louise har tappat sin andra tand!
Jag jobbade helg men likväl fantastisk.
Jobbade i fredags kväll och blev mött utanför jobbet av älsklingen (som jag inte hade sett på 9 dagar) och blev toklycklig. De kramarna var sååå efterlängtade!
Sen upp och jobba på lördagen igen.
Sen körde jag till karlshamn efter jobbet och blev utbjuden på restaurang av min fina man ♥
En nyöppnad indisk restaurang, riiiiktigt gott! 
Sen blev det skumbad med ost, vin, kex och tända ljus!
Snacka om lyxlördag :)
Sen på söndag fm gymmade vi tillsamans och sen fick jag middag serverad innan jag styrde bilden mot Arkelstorp och jobbet!
 
Som jag därmed fick lämna 19.00 för mamma ringde och Lukas var dålig efter lämningen.
Han var dålig på fm men pappan åkte inte in med honom fast jag bad honom... Irriterad var bara förnamnet. 
Lukas ska inte behöva ha det så!
 
Jag åkte in med honom och hade som jag misstänkte en infektion i kroppen.
Luftvägsinfektion verkade det vara. Hade haft hosta och snorig näsa i 2 veckor. Fick pencillin pga hans sjukdom och hans situation. Normalt sett läker det ut själv, men för Lukas somkräker mycket pga hostan behövde få hjälpr på traven. Likaså läckte knappen (vilket den gör vid infektioner) och det är heller inte så bra..
Väldigt trevlig läkare den där M.. De bryr sig verkligen om Lukas, det märks!
 
Tidsfördriv på sjukhus.... bjuder er på lite leenden :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hahahaha...... Äkta kärlek i alla fall ♥
 
Kom hem i måndags em igen!
Hade tjejmys med Mia i måndags kväll.
Chai latte, kex, ost och vindruvor. 
Har blivit tokförälskad i Chai latte. Smakar kardemumma och är te med skummad mjölk.
Hellre det att värma en frusen själ med än en kopp varm choklad!
En riktig mysig kväll!
 
Louise började på Funky Kidz i onsdgas och ingen var lyckligare än hon.
Själv tog man ett Bodypump pass samtidigt och Tobbe följde med och tittade (på oss båda :D haha)
Blev lite onsdagsmys framför IDOL och Maria Wern.
Fruktsallad med kesella vanilj, chai latte och kex med brie.
Så galet gott!
Lite torsdgasmys med Lukas tidigt på morgonen!
Barnen har smulat sönder kissblöjor på hela Louise rum och i hallen.
Kan meddela att det inte är så enkelt att städa upp som man tror att det ska vara.
Klistrigt cellstoft överallt. Går knappt att varken torka eller dammsuga.. Grrr, jaja, städade golven ordentligt i hela huset så nu blev det gjort!
Okej då, lite roligt var det allt :D
 
I torsdags kväll tog vi oss en cykeltur till affären och vidare till mormor och morfar för en kopp kvällskaffe.
Vi cyklar mycket nu för tiden. Skönt att kunna cykla tillsammans nu. Louise är riktigt duktig och hon blr så glad när vi ska cykla!
Stolt tjej!
Busig kille bak hos mig!! 
 
Morfar läste saga, jag drack kaffe och mormor lagade äppelkaka. En underbar sensommarhöstkväll.
(Dock hann vi inte smaka kakam då barnen skulle hem och i säng)
 
Idag var ledig dag och fredagsmys stod på schemat. Det har varit mycket fredagsmys idag!
Vi började med en cykeltur till stora lekplatsen i fm..
Fantastiskt väder trots att det blåste. Njöt av varenda sekund av solsken jag fick!
 
 
 
Louise vill leka med kompis och så blev det. De fick fika på bullar, kex och fläderdryck. Fredagsmyset på topp!
Härligt med massa lek
Jag mitt klantarsel råkade spilla en hel nybryggd kopp kaffe över hela mig. Det kändes vill jag lova, men samtidigt glad att inte barnen fick det på sig.. 
 
Alla marabou nyheter måste provas, denna köptes idag. SÅ IN I BOMBEN GOD!!
Har ni inte provat.... GÖR DET!
 
Bjöd mamma och pappa på min hemmagjorda plankstek ikväll som tack för att de alltid ställer upp och passar barnen m.m 
Jag älskar mina fina föräldrar ♥
Sen dels för att jag fyller år på måndag så fick jag ju lyxa till det lite.
Pappa har efterfrågat min planka i månader nu.. Han blev riktigt nöjd! 
Det var så gott så gott, obeskrivligt!
 
En mycket bra vecka trots vab.
Tagit det lugnt och hoppats pencillinen nu gör underverk!
 
Nu dags att nana kudden, tjingeling 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0