Jobb och motionshelg

Denna helgen har jag jobbat. Lite motigt då jag egentligen skulle haft semester och varit iväg på annat håll. Men som blev abokat...
 
Jobbade i fredags kväll och igår på dagen. Efter jobbet vilade jag en timme sen blev det en löprunda!
Underbart fint höstväder igår. Behövde rensa huvudet!!

Hyffsat nöjd!
 
Sen cyklade jag hem till mamma och pappa där pappa grillat fläskytterfilé som han bjöd på..
Mums, och ett glas rött till det!
 
Sen tog jag mig friheten att låna deras badkar...
Älskar att bada, men har ju inget själv :(
Nästan en timmes bad och jag njöt massor!
Egentid och mys med mig själv, underskattat!!

I morse blev det en pw i lagom tempo...
Hade grymt ont i ljumskarna efter löpningen igår.
Skulle egentligen inom gymmet idag med hade för ont för det...
Det blev solning istället :)
 
Sen jobb 14-21.30 ikväll.
Min jobbehelg är över och mamma tog emot barnen som sov gott när jag kom hem!
Nu ska jag också bädda ner mig och lyssna på regnet som smattrar mot fönsterbläcken.
 
Nu är det minsann höst, det syntes när vi promenerade idag jag och Jenny ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0