En underbar fredag!!!

Började dagen med lite mys och lite kaos, men det är som vanligt här när vi ska iväg... Lite kaos med all packning och innan alla är klara och iväg..
Jag har en akademisk halvtimme när jag ska iväg.. Idag blev det en timme... hmm, jaja 
Fick ju leta mössor över hela tomten som barnen "glömt" (rättare sagt, slängt av och struntat i att ta in igen) ute igår och som vi inte hittade på en bra stund..
 
Meeeen, när vi väl kom till Andys var allt bortglömt och vi hade en toppendag!
Louise hittade kompis och Lukas och jag åkte rutschkana mest hela tiden.. 
Det kändes i min ruuuumpa :D
Nypolerade var dom också.. 
 
 
 
 
 
Man blir ju som barn på nytt!
Vi var inom stan också och där mötte vi upp Jenka. Lite shoppat blev det och sen hem och vända, ge Lukas mat och planera inför kvällen..
 
Duscha och fixa till mig sen mot bussen och träffa fina Caroline för en middagsdejt ♥
 
Min fina Caroline :)
 
Vi hade en underbar kväll.
Sånt man behöver för att ladda batterierna.
 
Mamma hämtade mig och pappa passade barnen hela kvällen.
Allt hade gått jättebra och de hade myst massor.
 
Återigen, är så tacksam för alla jag har runt mig.
Dags att leva livet, umgås med vänner, åka iväg, ut och ha roligt och skita i alla måsten!
Nu är min tid kommen och jag tänker inte sitta hemma och ha tråkigt..
Leva livet, kom så ska vi leva livet!!

Vi lever en gång och jag tänker banne mig göra det bästa av mitt liv.
Jag är lycklig nu men hoppas finna det lilla extra nån gång i framtiden!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0