Lyckorus!

Jag sitter här och är i ett enda stort lyckorus!
 
Dagen började med besök av Sandra och barnen!
De stora flickorna gratulerade varandra. 
Det blev en lång härlig dag med lek, lunch, mera lek och fika.
En underbar dag måste jag säga!
 
Jag fick bebismysa lite med sötnosen själv ♥
  Han är så go och mysig lille Ossian!
 
Sandra och deras fina fina barn!!
En underbar vän och en fantastisk 3 barns mamma!
 
Louise och Bianca lekte frisör på Enya. Så roligt de hade!
Underbart att se de leka så fint!
 
Fulla av bus och samt chokladbollar i munnen!
Våra tjejer har verkligen blivit stora!
 
Enya, du söta unge ♥ Dessa lockar är att dö för! 
 
Lukas kan det här med såpbubblor nu tror jag..
Åtmindstone att hälla ut dom..
 
Men det viktigaste är att barn har roligt och de hade de nog!!
 

Sen i em kom Thorbjörn och jag hade lagat varmrökt lax, nypotatis och kall god, krämig sås.
Det var riktigt gott!
Det var en underbar kväll trots lite busiga barn, men de trivs i hans sällskap!
 
Jag tycker om denna man väldigt väldigt mycket och jag är så lycklig. Jag är stolt att vara hans tjej!
Dessa känslor jag har inom mig vet jag knappt om jag kännt innan.
Är det så här äkta kärlek känns, så är det en fantastisk känsla och jag kommer hålla hårt i denna man, för han är MIN!!!! 
Förlåt om jag upplevs tjatig nu, men detta var inte vad jag förväntade mig av nätdejting. Att jag skulle hitta mannen i mitt liv, men jodå, Tack Badoo!!! 
 
Nu ska jag sova och denna natt kommer det sovas med världens leende på läpparna!
God natt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0