Samlar på D-vitamin

Igår fm hade jag och Louise egentid då Lukas var på dagis.
Vi åkte till Immeln för lite sol och bad. Väldigt kallt i vattnet men skönt med sol.
En underbart varm och skön dag med lite svalkande vindar.
 
På kvällen bjöd vi hem Caroline och barnen på middag och de firade Lukas.
Fick fina presenter och vi åt god mat men blev i all enkelthet ris, nuggets, kycklingflié, sötsur sås, sallad och 
rostade mackbitar.
Barnen hade sååå roligt och de lekte hela kvällen/natten..
De la sig 22.30 efter att ha duschat.
Lukas var smutsig från topp till tå. Men smutsiga barn är glada barn. Då har de haft roligt :)
Jag och Caroline stod och iaktog barnen vilket ledde till många goa skratt.
De lekte tafatt 21.30 på kvällen.
 
Ankparade leker tafatt ;)
 
 
Alla 4 sötnosar ♥
 
En riktig toppenkväll!
 
Monterade av den ena spjälsidan på Lukas säng häromdagen så han gick stolt och la sig i sin "nya" säng
Somnade gott och så klart med favoritankan i handen!
 
Idag vaknade jag dunderförkyld vilket jag hade på känn då jag typ nyst konstant igår kväll.
Louise ville leka med en kompis så henne lämnade jag vid 11 och hämtade vid 15. Då jag och Annelie fikade och traggade lite. En mycket trevlig em, vi var inte hemma förrän 16.30
Vi fick även en påse med bigaråer med oss hem, gudomligt goda!
 
Det är underbart med semester.
 
Medans Louise var iväg och Lukas sov i 2.5 timme (vilket nog behövdes efter den sena gårdagen) så pressade jag 2 timmar i solen och bara va och vilade. Precis vad jag behövde. Inte göra nånting..
 
 
Under min 2:a semesterdag så putsade jag alla fönster ut och invändigt, jag och Louise städade och tvättade bilen. Jag rensade ut kläder från garderoben, monterade om Lukas säng, bäddade rent i våra sängar och storstädade ovanvåningen.
Så idag tog jag en välbehövlig paus från alla måsten :)
Är det semester så är det.
 
Detta har varit 2 fantastiska dagar och med massa sol.
Jag njuter för fullt av min semester och kunde inte på något vis haft det bättre.
Åh vad jag älskar livet, det är helt underbart ♥
 
I morgon laddas det för fredagsmys... Wihooooo
God natt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0