Kvalitetstid

Idag lämnades Lukas hos sin stödfamilj vid 10 och jag och Louise hade därefter egentid.
Vi hade blivit medbjudna till badet med Mia och tjejerna så det blev att packa ihop lunch och mellis och bege sig till badet.
Dock inte det bästa vädret, men har man lovat så har man ;)
Tur var väl det för rätt som det var sprack det upp och solen visade sig och varmt som attan blev det.
Riktigt skönt.
Vi var där mellan 11.30 och 16.00 Sen var vi trötta...
 
Det blev sen en cykeltur, Louise och jag i byn. Hem till mormor och morfar och snyltade lite kaffe och sen hem. Hon fick en nygammal cykel av mormor och morfar i helgen, och hon var så stolt och vi cyklade en bra runda. Så lycklig hon var.
Vi hann inte många meter förrän hon sa: Mamma, jag älskar dig och då med ett jätteleende
 

Det är beviset för mig att hon trivs och är nöjd ♥
Behöver inte kosta massa pengar för att göra barn glada, det handlar om att finnas där och vara med dom.
Idag var det bad och cykling och sen väl hemma en lång godnatt saga och massa mys.
En perfekt dag och vi fick riktigt mycket kvalitetstid hon och jag.
 
 
När hon väl somnat ikväll så började jag med projekt morgondagen.
Vi ska nämligen på utfärd när Lukas kommer i morgon bitti.
Så det har lagats mat till Lukas och packats m.m så allt är klart.
 
Nu väntar sängen och framförallt kudden på mig.
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0