Bra start på...

...en ny dag, vecka och månad!!
Pappa/morfar var ledig idag och skulle komma upp och fika på fm. Jag passade då på att ta en löpartur!
Efter förra veckans paus i träningen (inte haft tid) så var det skönt att komma igång igen!
Kommer jag ut 1 gång i veckan är jag nöjd!
Blev 6.2 km, lite jobbigt idag men det gick kanon ändå. Varmt och svettigt, jodå ;)
 
Invigde de nya kläderma, sjukt sköna. Härlig känsla man får i kroppen av att träna.
Samlat ny energi och rensat huvudet lite.
 
Barnen vilar båda två och jag har diskat och duschat och sitter mest och väntar ut tiden till att åka till dagis/jobb!
En kvällstur som väntar för mig! 
 
Vad har ni hittat på denna 1 Juli?  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0