Massa mys och bus!

I torsdags kväll, efter maten åkte jag och barnen till lekplatsen och sen vidare till mormor och morfar för bad i badkaret, härligt. Barnen åt kvällsmat där, de var så lyckliga.
Längesen vi var hos dom.
 
Senare när de somnat kom fina Ann-Louise och Winnie på övernattning.
Massa mys och prat (och så delade vi på en påse stora kina snacks, men jag åt nog mest...)

Det är ett måste vid tjejsnack.. något gott att tugga på.
 
Barnen var överlyckliga i fredags morse över att här var en vovve när de vaknade. 5 ½ månad gammal.
Busig och såååå söt. Precis som de ska vara!
 
Winnie ären vit schäfer :)
Vi hade mysfrukost :)
 
 
 
Det blev massa utelek på fm och Winnie älskar snön lika mycket som mina barn.
Första gången hon träffar barn och jag tyckte det gick jättebra!!
Mass bus och spring. Skönt för både hund och barn!
 
Sen begav sig Ann-Louise vidare efter en mycket trevlig och mysig visit.
 
I samma stund kom Jenka och det blev mer prat och lite kaffe. Sen åt vi lite sen lunch. Ugnsstekt falukorv och potatismos. Riktigt gott.
Fick hjälp med disk och eldning, TACK!
En dag med härliga vänner var underbart mysigt!
Tack fina ni för att ni är ni ♥
 
Lämnade barnen på dagis och begav mig mot jobbet och jobbade fre kväll.
Gick kanon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0