Lek, lek och åter lek

Som sagt. 
LEDIG stod på schemat och fick igår kväll ett sms från min ena fina vän Jenny (har 2 st) om vi ville till lekplatsen idag. Och det ville vi såklart!
 
Började med god frukost på min lediga dag. Testade finn crisp i stället för knäcke. Riktigt riktigt gott!! 
 
Älskar att gunga, min glader :)
 
Kastar sten i bäcken. Ja det kastades allt i bäcken; löv, pinnar, snö, sand, stenar...                                                                        
 
 
 
 
Samlar ingredienser!
 
De har så roligt. Louise och Moa. Lekte verkligen jättefint. Inte bråk en enda gång. Deras fantasi är så otroligt härlig. Bestämt pysseldag en dag snart :) Längtar!
 
 
 
Finaste Saga mös med mamma Jenny. Dessa ögon alltså! Sweetie ♥
 
Ja blött och roligt har de haft!
Blev tvättning av overaller och vantar idag. De var blöta in på kläderna.
Har man skoj så har man!
 
En underbar fm som innebar 2 timmars utelek!
 
När barnen ätit och somnat/vilade tog jag min lunch!
 
Nu är Lukas vaken och fullt bus igen.
Louise var ute en runda nu i em igen, för NU kom solen fram.
Var var den i morse?? 
 
Riktigt skönt väder och det känns faktiskt som lite vår i luften! 
 
Nej nu ska det planeras inför kvällens middag. Bjuder mamma, pappa och lillebror på Kålpudding ikväll!
Min favorit! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0