Första gången!

Idag är jag både nervös på ett sätt men ändå inte. Egentligen inte alls.
Lustig känsla men en väldigt trygg känsla i hela kroppen!
 
Det är nämligen första natten som Lukas ska sova hos sin stödfamilj.
Första gången han sover borta utan mig förutom hos mormor och morfar!
Allt känns toppen och J har full koll på maten och är nästan mer expert än mig på det ;)
Lämnade han där till lunch och jag matade honom och somnade honom inför middagsvilan.
Känns så oerhört tryggt och de kommer få superroligt.
 
Louise är med morfar och de ska baka och laga mat. Ensammys bara de två då mormor jobbar...
 
Precis som jag ska göra ikväll och i morgon bitti.
 
En härlig kväll för båda barnen. Egentid på vars ett håll, precis vad de behöver.
 
Nu ska jag inta lite käk och kaffe, sen väntar jobbet!
Synd man missar melodifestivalen bara, men det verkar inte vara något att se med detta årets startfält. 
Mest traditionen att titta på det man saknar!
 
Ha en underbar kväll så hörs vi!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0