Träning och Tapas

Pappa är ledig på fredagar och igår var även jag det.. Jag brukar passa på att åka och träna så får de lite grabbtid :)
Åkte till gymmet och fick en hel säck med ny energi med mig hem.
Lukas hämtades av Jenny och jag och Andreas begav oss till Jennica och Martin på fredagsmys och middag!
De bjöd på Tapas.. Massa smått och gott, otroligt gott var det!
 
 
Ja ni ser ju själva!!

Sen till efträtt blev det saffranskladdkaka och en choklad-kolamuffins i pajform med hackade jordnötter. Ja det var nog bland de godaste desserter jag nånsin ätit.. Magiskt gott!
Några glas vin till maten, vi spelade Med andra ord och Upp till Bevis och hade en jättetrevlig kväll!
Så bra det kunde bli helt enkelt :)
 
Idag var det extra Tabata pass, gratis dessutom :)
14.00 och jag skulle börja jobba 15.15
Men jag ville och hann, klar 14.45. Hem och stressade i duschen och hade några minuter tillgodo när jag väl kom till jobbet. Fördelen med att jobba på andra sidan gatan ;)
 
Det var kallt att träna ute idag, dels fick vi reda på när vi kom att det var en fotograf med från tidningen Allas som skulle ta kort och göra ett reportage om Tabata.. Så vi ses i Allas :D
Haha, lite kul ändå!
Kinderna frös men som tur var lyste solen och man fick ju jobba sig varm.
Ett kanonpass och nu efter två dagars träning vill jag lova att jag har träningsvärk!
 
Nu är det dags att inta sängläge, i morgon är det jobb igen och adventsfika med pensionärerna och deras anhöriga står på em-planeringen! Riktigt mysigt ska det bli!
 
Sweet dreams!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-12-09 @ 17:20:52
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0