Gårdagens shopping

Det har tyvärr inte hänt så mycket i mitt liv idag.
Tråkigt väder
Varit på Eko
Strul med Lukas mat
VAB
Städat barnens rum
 
Har inte ens lagat mat idag, inte diskat, ja ingenting har jag gjort.
Mamma och pappa hälsade på ikväll och pappa eldade i pannan och diskade. 
 
Stackars mamma hjälpte till det lilla hon kunde med städningen när de kom, trots hennes ryggskott. 
TACK snälla mor och far!
 
Jag har varit så trött att jag skrattat åt allt och i nästa sekund nästan somnat över köksbordet.
Louise har varit på dagis och lekt av sig, kul för henne, för här hemma hade det minsann inte hänt så mycket i aktivitetsväg.
Jag fick ett superfint halsband som hon hade pärlat till mig, det gjorde min em ♥
 
Lukas fick prova nya plättar till middag, med jordgubbsylt.
Det gick bra men lite sega, men goda ändå. Louise gillade dom också.
 
Fick träna på att tugga lite fast att det var mjukt.
Åt lite i alla fall.
 
Till lunchen provade jag med 10 g av hans loprofinris utan att mixa med sås och grejor.
Lite rydbergs beasås och så ketchup.
Han åt allt och själv också.
 
Behöver ju träna på det här med tuggmotoriken också.
Provade med russin klippta i småbitar, åt ca 4 g av det så lite i alla fall.
 
Bara kräkt en gång idag, precis innan lunchen, likadant igår, provar att inte ge så mycket mat och sondning på dagen, ger lite extra matdropp över natten i stället.
Lite exprement håller jag på med, pågående situation.
Vet knappt hur eller vad jag ska göra men provar sakta men säkert.
 
Lite bilder på vad som köptes igår, till er som är nyfikna :)
 


Jeans Rose från KappAhl, en nyhet som kommit in och jag blev helsåld.
Sjukt snygga och Louise behövde jenas så hur kunde jag INTE köpa dom.
 
Till min krokodilälskade unge, en perfekt pyjamas
 
Sen denna häftiga pyjamas också. Fick ju den ena på köpet så det var köp 3 betala för 2 på alla barnkläder.
Min lille pirat, eller i alla fall pappegojja för det ÄR han allt!
Härmar ju allt man säger och gör.. haha
 
Vars en ny vintermössa, så fina och sköna!
49 kr styck, från HM, perfekt prisklass! 
 
Sen hade de rea på Name it. Fick ett par joggingbyxor och en långärmad tröja till Lukas för totalt 90 kr. 
Jeansleggings sålde de ut på Cubus för 49 kr så det fick Louise.
Man blir så glad när man fyndar lite! 
 
Skulle egentligen inte ha så mycket men de behövde ju lite kläder och man är inte i stan mer än man behöver (behöver jag förklara varför?) Så då gör man allt eller det mesta när man är där!
 
Nu sängen och laddar inför fredagsmys med barnen. VAB i morgon med och sen ledig helg. Hoppas Lukas kryar på sig med sin hosta så vi kan gå på kalas, 2 st inplanerade på lördag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0