What a feeling...

Na Na, Nanana, What a feeling.. Känner ni rytmen =)
Jag gör åtmindstone.
En äggsmörgås, en kiwi och en kopp kaffe satt som en smäck i magen!
Sen en lång härlig dusch på det. UTAN STRESS, det ni, är lyx för en småbarnsförälder =)
Känslan av att sitta nyduschad och att min underbara säng väntar är en riktig FEELING!
Kommer sova sjukt gott i natt, i morgon (idag) är det stora dagen!!!
Flaggorna hissas överallt  och inte för vem som helst utan för världens bästa pappa/morfar som fyller år!!!

Det slog mig i duschen att jag MISSADE sista avsnittet dhw, det allra sista någonsin... Hjälp mig snälla ni, när går reprisen? Är såå nyfiken på slutet av en så bra serie.. Vad kan ersätta det?

Hörs i morgon, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0