Ja må du leva

Ja må du leva ut i hundrade år....
Det sjöngs idag för min prinsessa som fyllt 4 år!
Jag och moster Sara sjöng (hellre än bra) men i vilket fall...
En glad tjej vaknade till sången och ingen protest! (kanske sjöng lite bra i all fall)
Till frukost fick hon favoriten; Chokladmacka, Cheerios och O'boy!!
Brorsan har köpt present..
Så kul när hon fick det...
-Amen jag vet vad är mamma.
-Jasså, gör du.
-Ja en rockring, för den ser ut så och är så i kanten (hon menade hur den var inslagen)
haha, goa unge!
Högsta önskningen; En rosa sparkcykel.... Yippie vad glad hon blev!
Blåsa ut ljusen på mackan gick bra!

Hon hade önslemål om 4 paketer (för jag fyller ju faktiskt 4 år)
Sagt och gjort.
Pippifilm
Barbiedocka
Rockring
Sparkcykel

Nu leker barnen ute i den kvava "sommar" värmen..
Dags att bege mig ut jag med och hänga upp lite tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0