Hett skulle man kunna säga

Louise sprang rakt på mig fast jag sa NEJ och samtidigt har jag en kaffekopp i handen. Nybryggt... Och det sveper ut över hela mig. F A N vad ont det gjorde. Vansinnig är bara förnamnet på vad jag blev. Vi var dels inte hemma utan hos fina vänner också. Ut i bilen och där fick hon sitta en stund.
Denna dagen är snart slut och skönt är det.
Har bara varit bråk och trots och nosig 4 åring, gnäll, trams ja you name it.
En sån där riktig djävulskdag.
 
 
Så i morgon gott folk, kan ju bara bli bättre. Nyss hemkomna och barnen ligger. Ögonen svider på mig och sängen är ett faktum även ikväll. Det regnar hela tiden =( När kommer solen så barnen kan vara ute och rasta av sig lite. Det märks att de är hemma från dagis och dels inte är ute så mycket = enormt rastlösa.
 
God natt och måtte jag få sova riktigt gott i natt, långkörning tidigt i morgon bitti. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låste du in henne i bilen för att hon sprang på dig?

Svar: Nej för att hon välte kaffekoppen över mig. Ren trots hela dagen. Hon fick sitta där i 5 minuter. Sen skärpte hon sig så det hjälpte!
Therese

2012-06-30 @ 08:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0