Dagens aktivitet!

I fm begav sig jag och barnen mot stora lekplatsen i byn. Lukas i cykelsadel med mig och Louise på sin stora cykel!
Solen kom och värmde så skönt när vi satt där och lekte. Jag njöt av min medhavda termosmugg med morgonens kaffe som jag inte hann drick i morse!
Barnen njöt och lekte för fullt, klättrade som de apor dom är!
En bäbis på nytt!
Louise är verkligen så duktig nu för tiden. Hon sätter fart själv med gungan nu, jag behöver inte stå och putta... Gud vad skönt och så stolt man ser hon blir av att klara det själv.
De leker fint för det mesta!

Nej nu minsann är det nyttogöromål på G. 3 rum återstår att städa och putsa fönster. Passar på när Lukas sover ute i vagnen och Louise har somnat på soffan framför Barbie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0