Helt fantastisk!

Denna dagen har varit så härlig och rent ut sagt fantastisk.
Började dagen med att städa toaletterna medans barnen var ute/inne mellan regnskurarna.
Sen var det lunch och sen somnade Lukas pang och Louise tittade på Pippi. Jag dammsög och torkade golven.
Vet inte när jag hade sån energi sist...
Sen körde vi till min fina vän Helen med familj för lite fika. Unnade mig en bulle och en chokladkaka.
Det var det misann värt och GOTT var det!
Det slutade inte där utan vi blev bjudna på middag, supergott och så impulsivt. Det är det bästa!
Nöjdare kunde jag inte bli.
Sen kom det fler på besök. Roger och Eva, mycket trevliga och massa goda skratt blev det. Så vi var inte hemma förrän halv åtta. Men vad gör det, man lever bara en gång.
Barnen lekte och Louise älskar deras stora tjejer. 
De fick till och med sitta på Jacobs stora dönemaskin.. 
Lukas sa när vi skulle hem; Kycke, brum brum (Cykel, brum brum)
Mitt nya simkort hade kommit idag och det var det samtalet jag ringde om förra veckan. Förnyade mitt abonnemang och valde en Samsung Galaxy S 3. Första pekskärmsmobilen för mig, så ni kan ju själva lista ut vad kvällen spenderats med. Så inget fotbad idag heller ;)
Helt fantastisk telefon, men jag fattar ju INGENTING.. hallå, varför kan inte allt bara vara klart när man får den. Skapa konto hit och appar dit och gud vet allt. Men men, man lär väl sig nångång.
 
Lite morgonmys efter frukost
 
hemma hos Helen, mys med Grenja =)
 
Så stolt Louise är. 
 
Lukas är mest intresserad över tutan ;)
 
Första legobyggaren. Vi har haft legoklossar sen Louise var liten, men först nu är han väldigt intresserad. Har sett Cars och massa roligt lego, det kanske vore något. Får se, men han är väldigt intresserad av att bygga, flygplan byggs det här =)
 
 
 
 
Fick ju "blinka" tatueringar av flickorna idag!! 
 
Min nya lur. Blå metallic, Åh vad fin, vågar ju knappt handskas med den.
 
Så massa positiva och bra saker har hänt idag, tisdagar är bra! Njuter till fullo av denna dagen, det är dessa dagarna man minns! 
 
Nu är det banne mig läggdags. Louise ska ju upp tidigt i morgon och till dagis några timmar... Så det underlättar lite om mamman orkar stiga upp och väcka henne.
Zzzzzzz
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack själv.Alltid roligt att träffa dej och dina underbara barn.Vi får gör om det.KRAM och Ha det gott /Helen

2012-07-18 @ 09:18:34
Postat av: Roger

Det är fina barn som du har Therese och dom skall var glada att de har en sådan mamma som du för det kommer att göra deras liv mycket lättare både i nutid och senare i deras liv!!!!
Kram från Eva o Roger

Svar: Åh tack =) Roligt att höra det Roger, det värmer i hjärtat!! Man gör så gott man kan och även om det går upp och ner så verkar de trivas =) Detsamma Helen. Absolut, vi kommer inom kort. 2 veckors semester väntar runt hörnet =) Kram på er
Therese

2012-07-18 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0