För andra gången

i år ropar jag SEMESTER!!!!
Men i vanlig ordning har Lukas feber ikväll igen, 38.8
Han har snart haft fler feberdagar än friskdagar på sina 2 år känns det som..
Men hoppas pencilinet snart börjar göra verkan så allt skit försvinner.
Denna semesteromgången önskar och ber jag verkligen för att barnen ska få vara friska... 
 
Jag måste bara säga att jag stortrivs och älskar verkligen mitt jobb.
Enormt trevliga arbetskamrater och trivs med vårdtagarna och hela jobbet är så roligt och omväxlande. 
Hoppas hoppas jag får stanna.
Man blir så glad när man kommer till jobbet och man har så roligt. I alla fall jag ;)
 
Nej nu ska jag sova och skynda mig att vakna i morgon för att ställa mig på vågen...
Undra tros vad den visar... Spännande  
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0