Utelek i snön och liten julafton för Louise

 
När jag hämtade barnen på dagis med pulka blev det glädjeskrik!!
Extra bra träning för mig. 
Snön hade börjat falla och ökade medans vi gick hem, riktigt mysigt.
Kändes nästan som man var i Narnia.
 
 
 
 
Då barnen vägrade gå in blev det lek ute och gick en runda till i byn med pulkan.
Så roligt att barnen gillar snön lika mycket som jag.
 
 
Louise fick lite nytt av mig idag.
Hade massa kuponger så varför inte :)
Polotröjor inför utedagarna på dagis då det nu är så kallt...
En annan tröja, strumpbyxor och klämmor
Sen blev det en fest/jul/nyårs klänning och lackskor.
Hennes ögon tindrade när hon såg detta. 
LYCKA ♥
 
Hon kommer bli den absolut finaste prinsessan i hela världen.
Min, bara MIN egna prinsessa ♥
 
Ja Lukas blev inte lottlös, han fick en skjorta men den ville han inte ha..
Ha heller, Louise få den 
Behöver minsann inte bry sig om rättvisa här inte.. 
 
Har varit otroligt trött hela dagen, ögonen är så tunga :(
Nu ska det sovas, det kommer en dag i morgon också sägs det.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jätte fina kläder.Lycka till på onsdag med korten.kram

2012-12-04 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0