En morgon som denna och alla andra dagar..

 
En son som vaknar tidigt på morgonen och väcker mig.
Mammmmmaaaa, ova mammas gäng
 
Så så blir det, morgonmys med världens sjusovare
Undrar hur länge han hade sovit om man inte behövt väcka honom VARJE dag för att han måste ha sin medicin en stund innan frukost och sen äta vid 08.00
 
Ser i alla fall grymt skönt ut.
 
 
Jag har en väldig svacka just nu och mår inte alls bra.
Ska försöka fokusera på mig och barnen men jag har en låååång väg att gå.
2 tunga bitar som jag måste ta tag i och det kommer bli en pers som heter duga.
Klarar inte stress längre eller att hålla tider, paniken stiger och det mesta blir fel.
Känner ingen gläjde längre och julen känns mest som ett genomlidande (vilket jag i vanliga fall älskar)
 
Hoppas om ett tag att jag kan bli den jag vill vara och egentligen är..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0