Bakdag med Louise

Vad hade ni för er 12.12 idag?
Denna magiska tid.
Jag stod på dagis och hämtade Louise, spännande.
Men å andra sidan är denna dagen lik alla andra dagar, därmed inget extra, men lite kul ändå!
 
Louise gör sina varianter på lussekatter/bullar.
Här gör hon gör Rapunzels hår
 
Mycket koncentrerad
 
 
Mina olika varianter, mest nöjd blev jag nog med flugsvampen ;)
 
Louise underbara förfinaförattätaupp lussefigurer
Fantasin har flödat massor idag, det är härligt!
 
Här ser ni Rapunzel, riktigt fin om jag får tycka till :)
 
Projekt 2 på vår bak/egenmys-em var att göra ett pepparkakshus.
Tur Paulina var här och gav mig lite assistans, det var minsann inte lätt.
Tids och tålamodsgrejor är ju INTE denna stressmammans grej kan man säga, även om det är bra träning.
Blev inte som jag tänkt och det sprack i taket på ena sidan, lossnade här och var, men vadå?
Färgglatt och fantasifullt blev det ju.
Louise satte på alla smarties och jag spritsade kristyr i vitt, rosa och grönt.
Kladdigt värre, men nu är det gjort och Louise tyckte det blev fint så då tycker jag med det!
 
 
 
Nu säger jag god natt och i morgon vankas Lucia för hela slanten.
 Har haft en riktig mysig em med bara Louise och vi har gjort massa skoj.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0