Kalas och sjuk Lukas

Igår var jag hos min fna vän Caroline efter jobbet på kalas och firade att hon blivit 1 år äldre. 
Jättetrevligt och god nyttig mat serverades!
Helt i min smak.
Så här såg jag ut
 
 
 
Nåväl.. Upp tidigt och jobba idag också.
Fullt upp på jobbet och trött var jag idag...
 
Hem och direkt iväg till farmor som firade sitt kalas..
God mat och dryck även där =)
 
Hemmagjorda smörgåstårta a la min faster! 
Såååå GODA!!!
 
Sen tårta till kaffet, kan det bli mer kalasaktigt än smörgåstårta och gräddtårta?
Nej, jag tror inte det. 
Barnen lämnades där och farmor blev så glad att hon fick träffa dom. 
Huliganerna själva hade sååå roligt. Fullt ös hela tiden!
Så underbart att se sån energi och glädje!
 
Men SEN... När vi kom hem och det var dags för kvällsmat och läggning så i vanlig ordning byter jag blöja och gör vid Lukas innan han ska äta. 
Och vad känner jag då?
JO, urinen luktar syrligt vilket innebär förhöjda aminosyror.
Inte bra alls.
Likandant sist de varit hos sin pappa.
Och han hade 38.4 i temp =(
 
Jaaaaaag bliiiiir såååå tröööött på detta nu.
Får börja med VAB i morgon och till CSK för provtagning..
Kul när man äntligen lyckats jobba 1 hel vecka i sträck och hade bara i morgon med innan 2 lediga dagar.
All den lilla energin jag hade kvar ikväll gick ur mig så irriterad jag var. 
Jag vet att det inte hjälper på något sätt men kan man bli annat?!
 
Nej nu piper matdroppet att det är klart, så nu ska jag sova och fokusera på att vikten är på rätt håll i morgon, något positivt kan väl hända, eller?
 
God natt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennica

Sjukt att sin egen förälder inte kan med sitt eget barn och dessutom misshandlar honom, dock inte synligt!! Ett stopp nu för Lukas skull och din skull. Det är det bästa och det rätta!! Jag finns här i vått och torrt och han ska INTE behandla Lukas så här mer!! Ett stort <3 till er mina älskade <3

2012-08-20 @ 08:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0