Händelserik dag

 Efter middagen (som blev över från igår, så man slapp laga) så begav sig jag och barnen ut på en promenad med stopp på lekplatsen!
Louise cyklar som bara den så en annan blir minsann allt rastad =)
Hon har varit på Andys lekland med moster Helene och grabbarna i em. (Louise present av henne)
De hade haft superskoj och det var en nöjd Louise man mötte vid lämningen!
 
Jag har varit sååååå förbannat (ursäkta) men sugen på allt möjligt idag...
Rostade mackor med prikig korv
En stor godispåse
En äggmacka
Smörstekta kantareller
ja allt möjligt flög igenom huvudet och inga propoints hade jag kvar idag heller.
Den lilla promenaden på ca 20-25 minuter blev det inte mycket pp av och jag var verkligen enormt sugen på min 8 km promenad ikväll, men hade ingen barnvakt =( 
Så är livet och det är trisst emellanåt att man inte bara kan ge sig ut när man vill.
Känner mina promenader som en drog just nu.
Måste ha dom för att hålla humöret uppe och slippa bli irriterad. Jag vill ha min dos friskluft Tack!!!
 
Blev i alla fal 2 tunna knäcke med smör och prickig korv och 1 ägg till kvällsfika.. jag var banne mig hungrig. 
Nu känner jag mig mest bara uppsvälld och har världens ballongmage..
 
Nu ikväll har det bara stått disk, städat Lukas "handgranatstökigarum" på schemat.
Louise tar jag i morgon.... Pust! Tur man inte städar varje dag.
 
Men i morgon vill jag ha det rent och snyggt för i morgon efter barnen åkt till sin pappa åker jag iväg på en weekend.... Var undrar ni då.. och med vem.. ja ni, det får ni se, fortsättning följer =)
 
Nu ska jag sova och vakna pigg och glad över en spännande helg och massa fredagsmys med mina godingar står först på morgondagens planering! 
 
Morgonens mysfrukost!!
 
Stoppet på lekplatsen
 
 
Louise i sin tuffa One Piece
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0