Glädje!

Det har varit så mycket skratt och glädje på jobbet idag.
Har verkligen roligt på jobbet och trivs enormt. Kunde nog inte vara bättre!
Underbara jobbarkompisar och stämningen känns alltid bra.
Fick även stora goda havreliknande kakor med choklad på till kaffet på mötet. 
Självklart unnade jag mig en sån och 2 pizzabullar (som jag hade med mig)!
 
Sen direkt in till friskvårdshuset för att spendera lite tid på gymmet.
30 min på crosstrainern varav 10 min baklänges.
Svetten rann och det kändes i benen efter det.
 
Sen körde jag ca 35 min styrketräning innan jag styrde bilen hemåt.
 
Hem och äta mat (som jag ordnade igår) och ge barnen kvällsmat och natta dom.
 
Tusen Tack älskade pappa/morfar för hjälpen med hämtning av barnen på dagis och passningen, oerhört snällt! Så tacksam för alla mina nära och kära som ställer upp ♥
 
19.45 hade båda somnat och jag tog tag i disk, plock och förberedde inför frukost i morgon.
Sen duchade jag och var klar vid 21.00
HELT OTROLIGT!
 
Här sitter jag 21.30 med en kopp kaffe och njuter av att för en gångs skull inte stressa och ska lägga mig i tid (dvs innan 22.00)
 
I morgon är min enda lediga dag denna veckan och det händer mycket i morgon!!
Spännande
Börjar med provtagning på CSK med Lukas.
Det andra, ja det får ni veta i morgon =)
 
God natt på er och hoppas att ni haft en lika härlig lillördag som jag har haft! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: caroline

vilken toppen dag ;-) och du provade baklänges ;-) gött för benen!! kramar

Svar: Ja det var en härlig dag... Sjukt jobbigt baklänges, men känner knappt något alls idag.. Kram
Therese

2012-08-29 @ 22:23:58
URL: http://www.myheartbeatsfor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0