Dagbok: Dag 31, 10-08-10, Dåligt tålamod

Ny vikt: 4290 gr.
Inte mycket som händer idag. 13.00 samtal med N och L. Efter det blev dagen skit. Jag var sur, irriterad, trött m.m. Frustrerad över att han inte äter mer på flaskan. Trött och därmed dåligt tålamod, orkar inte.
Tycker det är jobbigt när han skriker och man inte vet vad det är. Så mycket tankar i huvudet och jobbiga känslor. Var ledsen hela kvällen och kände mig som världens sämsta mamma p.g.a att jag inte har något tålamod, vill inte ha detta livet. Inte att jag inte vill ha Lukas, för jag älskar honom över allt annat, men hade önskat ett normalt liv. Blir så avundsjuk på alla som ammar och är hemma och myser med sina familjer. Och här sitter vi, splittrade från vår stora tjej. Tänker, saknar och älskar henne oerhört mycket. Vill bara hålla om henne i evighet, aldrig släppa taget. Lukas ska undvika att vara bland mycket infektioner då det inte är bra för honom. Jag är orolig över allt. Att ev, port a cuten ska sättas, knappen opereras dit och i fall förträngningen på aortan (på hjärtat) blir värre så blir det operation. Ska göra nytt ultraljud i slutat av augusti. Skulle inte förvåna mig om det också strular. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0