Dagbok: Dag 25, 10-08-04 Kärlek

Inte hänt så mycket. Nya aminosyror-prover togs och skickades till Göteborg, då lab i Malmö krånglar. Seratcia prov togs också. Vi trodde det var det sista men det från i måndags hade labbet satt fel så det blev inget. Lagom irriterande.  Så mycket klödd sen vi kom hit, på barnavd.
Fick på morgonen, måndagens prov. Leucin var lågt, 53. Öka bröstmjölken, mer Valin och minska kalorier och fett. På grund av vikten idag, 4060 gr. Kurvan går spik rakt uppåt, ska gå snett upp. Men jag är glad han kommit över 4 kg.
Ätit 30 ml/mål på flaskan. Resterande 50 ml i sonden. Han kräkte ner sig själv och mig både vid 12 och 18 maten.
Löst korsord som vanligt. Stoffe och Sara var ute och provåkte och tittade på ferarri bilar. Ett företag (Häggenäs bil) som visade upp sina sportbilar var här. Vadå nöjda? Tur de har öron annars hade de smilar runt =)
Stoffe åkte med Sara hem vid 17-tiden. Skulle hälsa på Louise och sova hos mamma. Hon blev överlycklig sa han. Hon slängde sig runt armarna på honom. Frågade efter mig också. Tror verkligen hon saknar oss som en familj igen. Just nu är man så splittrad. Hon sa MIN pappa hela tiden. Gullunge.
När jag tittar på Lukas i ögonen och han tittar tillbaka känner jag sån stark kärlek att det tårar sig i ögonen. Helt obeskrivligt. Allt känns jobbigt emellanåt, men kärleken är så stark att man glömmer allt för en stund. Bara att få ha honom i sin famn och se hans enormt stora, vackra ögon betyder så mycket. Han är vå lilla ögonsten. KÄRLEK <3 

Sara och Lukas myser

Lukas myser med napp och snusse
Mycket mostermys under tiden moster är här. Ett stort stöd under hela sjukhusperioden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0