Dagbok: Dag 22, 10-08-01 Regniga söndag

Lukas har sovit hela natten, fått mat var 3:dje timme. Bra syresättning och puls hela natten. Doktorn lyssnat och känt på honom, låter bra.
Ska minska och sen sluta med inhalationerna. Ska få ikväll och i morgon bitti, sen sluta. Bara ha vid behov.
Vikt togs: 3960 gr. Duktig gosse. Jag och Stoffe har suttit och löst korsord hela dagen. Regnet öser ner.
Mamma och Sara kom ner på kvällen. De lagade/värmde mat på RMD-huset och kom hit. Vi åt och de stannade en stund och vi fikade sen. Mamma hade kaffe och kex med sig. Mamma körde hem vid 21-tiden. Sara ska sova här några dagar. Pratade med Caroline L i 1 timme ikväll. Vi 3 spelade fia med knuff och tittade på film här. Stoffe sov med Lukas inatt och jag och Sara på RMD-huset. Vi tar varannan natt.

Lukas på avd. 65

Jag pussar Lukas

Lukas och jag myser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0