Smak av sommaren

Då blev det äntligen mina ugnsrostade rotfrukter till middag.. Som jag längtat, verkligen sommarmat för mig, speciellt med grillad kycklingfilé, vitlökssås och gärna en vitlöksbaguette till. Och en sommarcider Jordgubb/lime till. Åh, vad jag längtar efter det..
Men idag blev det bara rotfrukter, kycklingklubba, vitlökssås och cola.. Men det är en bit på väg, tror sommaren kommer med stormsteg när den väl närmar sig =)
Slängde ihop 2 portioner chokladpudding till vardagslyxet för idag.. Har inget vin hemma, får väl köpa i morgon =) Fredagsmys <3
Snart shaka lite grädde och mysa till det. Någon som vill göra mig sällskap? Det finns en portion över ;)

Ugnsrostade grönsaker och kycklingklubba

Båda barnen sover så jag ska bara njuta och vila, ja diska ska jag göra och leka montör. Lukas har kräkt ner lek och musik delen på gåstolen och det har kommmit kräk ner i själva uppbyggnaden. Har fixat det en gång innan så det är bara på det igen. Man kan om man vill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0