På tu man hand!

Jag och Lukas hade hela em för oss själva. Ja hela dagen egentligen men den sov jag bort. 3 timmar sov jag bort. Vaknade lika trött som innan jag sov. Lukas roade sig med barnprogram och datorn, stora killen. 
Jag är extremt trött nu. Denna influensan har slagit hårt mot mig... 
Louise gick till en kompis i em och jag hade så dåligt samvete för Lukas för att jag sovit bort hela fm..
Så vi började bygga Lego och sen tog vi en promenad på 30 min. Jag lunkade och han cyklade. Han var supernöjd, han valde runda! Det var faktiskt jätteskönt när man väl kom ut, har legat i influensan 8 dagar nu.. så friskluften var skön.
Ont i halsen fortfarande men rösten börjar bli bättre. 
 
Sen åt vi en god middag jag och Lukas, som han älskar. Hamburgare med bröd. 
Jag lyxade till min med ägg och bacon. Alltså wow vad gott!!! Så mysigt med middag han och jag!
Vi tog en dusch och tog på oss myskläder. 
 
Det blev en bättre em iallafall!! 
Är så ledsen hag missade yogan ikväll. Och träningen i tisdags. Hade sådana planer på att komma igång igen.. 
Jag hoppas nästa vecka bjuder på mer tur!
 
God natt på er! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måste bara tipsa om denna smaksensationen jag åt till kvällsmat.
Björnbärskräm med mjölk och finn crisp med gräddost
 Tillsammans i munnen blir magiskt gott!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0