Nystart

Det ska bli skönt med rutiner igen efter jul och nyår.
Vi har firat med nära och kära och haft det alldeles underbart. Hoppas ni haft detsamma.
Men hur det än så börjar det bli rastlöst här hemma. Vi har saknat snön att leka i, men hoppas den kommer snart.. 
Vi har dessutom haft sjukstuga här också.
 Louise låg med 40 graders feber i mellandagarna.
Jag har legat pall sen i onsdags natt med 39 graders feber, ont i halsen och huvudvärk. Lukas har haft en liten febersläng och huvudvärk.
Verkar vara influensan som slagit till.
Kände mig bättre igår och tog en lång härlig dusch sen åkte vi till apoteket då jag behövde hänta ut ny medicin.. vi gick inom Maxi för lite gottepåsar och vi mumsade gott hela vägen hem med vars en påse. Så härlig en lördagskväll kan vara. 
Idag kände kag mig hängig igen. Massa huvudvärk och nyser som en galning. Känns som en dunderförkylning ligger och lurar.. 
Det blev soffan och film hela dagen..
 
Men ikväll blev vi bjudna hem till vårt andra hem. Haha ja det känns nästan så.. till Sandra och Razvan.
Sandra fyllde år idag och Razvan bjöd på god mat som vanligt!! Idag blev det panerad spätta. Åh så gott det var!! Älskar fisk!! Älskar mat!! Haha :)
 
Vi spelade bingolotto.. Ingen vinst men mysigt hade vi det. En perfekt myssöndag.
 
Tack för ikväll kära vänner och grattis än en gång älskade vän ❤
 
"Lukas skulle kalla på Razvan men råkade säga pappa... det måste vara gott betyg! En fadersgestalt ❤"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0