Spännande möte

Idag var Lukas ledig från skolan och vi hade läkar och dietistbesök i Lund samt influensavaccination på schemat. 
Lukas är ju en riskgrupp och för 1.5 år sen fick han influensan (alla vi tre rättare sagt) men han fick 40 graders feber och fick ligga på sjukhus 1 vecka för att få dropp. Han var jättedålig, så from förra året så får han den. 
 
Vi spelade lite fia med knuff och åt lunch. Han spelade även lite piano, min egna lilla mini Robert Wells, spelade faktiskt jättefint ❤ 
Sen i em hade vi ett mycket intressant möte med en person.
En fantastisk sak. Wow alltså. Berättar mer när vi vet mer. Men Lukas blev såå glad! 
 
Idag är det dag 4 utan gotte. Suget har varit nära många gånger.. Ja det går inte att undgå. Jobbigt är det, men jag har hållt mig. Den värsta prövningen blir nog fredag och lördag. 
Imorgon ska vi fixa grönsaker och dippa till fredagsmyset. Det är ju gott! 
På lördag ska jag på 30 års fest, ska nog ta med mig lite naturella nötter jag kan smaska på. 
Jag och min vän har avstämning den siste nov så dit vill jag klara. Sen ska vi diskuteta december månad, den värsta av alla gottemånader som finns. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0