Bra början...

Idag hade jag en ledig dag. Medans barnen var i skolan avnjöt jag en frukost i lugn och ro med frosten utanför fönstret. Solen sken tom idag. Så mycket gladare man blir bara av den.. 
Jag körde och hämtade droppskyddet till diskmaskinen som äntligen kommit. Så nu kan den installeras. 
LÄNGTAR!!!! 
Louise hade kompis med sig hem idag och jag målsde hennes rum för 2:a och sista gången. Vi målade första omgången i lördags och Louise gjorde mesta jobbet. Så himla duktig.. Klart hon vill fixa med sitt nya blivande rum. Färgen är såååå fin. Lovar att visa er resultatet sen när allt är klart! 
 
Pappa/morfar bjöd på farsdags middag idag då vi inte kunde igår. Lukas hade avslutning med fotbollen då. 
Så vi njöt av utsöka biffar, potatis och sås. Fantastiskt gott!! Mmmm
 
När jag lämnat tjejerna på dansen så tänkte jag tagit en pw, men det blev en löprunda istället. 4 km och tufft var bara förnamnet.. Men skönt efteråt som alltid. Tiden var inte bra men när man inte sprungit på flera månader kände jag mig ändå nöjd!! 
 
 
 
 
Efter träningen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0