Smak av sommaren

Idag var det besök på sjukhuset för Lukas för vanlig provtagning.. 
Sen passade jag på att klippa gräset för första gången i år medans barnen var i skolan. Det var motigt att ge sig ut. Men 1.5 timme senare var det klart och det kändes så skönt. Det luktade sommar och bara ljudet av en gräsklippare det en sommarkänslor.  
Hade en lugn och mysig em hemma med barnen. Bara tog det lugnt. Det var fantastiskt!
Sen var det goemiddag. Alltså jag älskar nypotatis och matjessill.. Har lärt mig äta sill på äldre dagar och nu älskar jag det. 
Det var galet gott alltså! Mmmmm 
Varför vänta till midsommar när man kan äta det redan nu?
En bukett vitsippor på köksbordet ökar på vårkänslorna.. 
 
Sen blev det Tabata ikväll..Riktigt jobbigt pass men ändå kul. Nu lägger jag mig nöjd och glad över denna dagen!!
Tacksam för livet ❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0