Bra start på veckan!

Jag började med jobb på fm och tog en timmes pw efteråt. Så himla gött väder det blev! Man ville ju bara ut.
Tog lite härliga vårbilder, allt är verkligen så vackert just nu.. Allt grönt som bara exploderar.. och alla maskrosorna, de lyser upp så himla fint!! Invigde de korta träningsbyxorna igår.. Åh vilken härlig känsla!!
 
Jag och loppan hade egentid igår. Lukas var hos stöddamiljen. 
Vi tog en löprunda efter skolan. Vår första tillsammans. Vi sprang bara 1.5 km. Hon tränar inför kalvinknatet.. 
Vi börjar försiktigt.. Hon var jätteduktig.
Hennes kommentar: Det var roligt men jobbigt. Det var gott med glass som belöning!
Vi avnjöt vars en sandwich ute i solen efter rundan. 
Vi lagade middag ihop, fläskpannkaka.
 
Sen begav vi oss mot Tisse och lite army träning. Första passet för säsongen. Det kändes vill jag lova, var helt slut efteråt.. Men jag gillar den sortens träning! Riktigt härligt! 
Sov som en stock inatt, träningsvärken lär nog smyga sig på under dagen.. 
 
Nu blir det en pw innan jag hämtar loppan efter skolan. Det vankas tandläkarbesök för henne och jag ska på utb info direkt efter. Snälla Jenny möter upp och tar med henne hem när jag ska på info-möte. 
Sen blir det Tabata ikväll :) Vädret är lovande även idag!! Underbart.
Ha en fin tisdag på er! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Så vacker min fina tjej!! ❤
 
 
 
 
 
Så mycket kärlek ❤
 
Hinderbanan gav resultat! Det ska synas att man kämpat hårt!! ;)
 
Trackback
RSS 2.0