Trööööött

Helt omänskligt alltså!! 
Vaknade till när jag hörde Lukas i hallen i morse. Tittade på klockan. 7.30 .. Ahhh jag fick smått panik. Stressmorgon deluxe vill jag lova med barnens frukost m.m. Vi var i skolan 2-3 minuter över 8. Phu!!
Jag var med och berättade om Lukas operation i hans klass. Jag stannade första lektionen.
 
 
Åkte sen hem och åt min efterlängtade frukost. Mmmm. KAFFE!!! Känns som om jag behöver litervis av det idag. Känner mig helt färdig. 
Har ärenden i stan så jag får bita ihop. Hade behövt ta en pw med det spöregnar ju ute..
Får se om en stund vad jag tar mig för. Hade helst bara velat ligga på soffan resten av dagen!!! 
 
Ja jag är lika trött som blomman i bakgrunden ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner mig precis lika trött, helt utslagen faktiskt. Begriper icke detta. Hoppas du blir piggare snart så det inte är nått elände på gång.
Kram från Vicke

Svar: Ja jag fattar inte vad det är.. Hoppas det släpper snart ❤ Detsamma för dig!! Kram
Therese

2017-03-02 @ 13:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0