Galen och underbar helg

Alltså i fredags!! 
Vi firade Razvan, jag och Sandra åkte på en sjukt rolig bilfärd utan dess like. Vi hade varit ett perfekt team i rally!! Skrattade som jag inte gjort på sjukt länge.. Det går inte att beskriva känslan. Underbart ❤ 
Vi käkade pizza, spelade spel, bjöd på oss själva och dansade hela kvällen och natten.
Tack alla inblandade. Detta var den roligaste kvällen på evigheter och jag kände mig på topp!! 
Louise sov hos kompis och Lukas hos sin stödfamilj.
Lördagen spenderade Lukas i skidbacken och jag och Louise slappade på soffan. Jag var TRÖTT hela lördagen. Det blev en lugn mysig hemmakväll vi tre. Lukas var trött vid 19 och ville lägga sig. Jag och Louise kollade mello sen gick vi och la oss.
Söndagen bjöd på dop för fina Liam, för mig och Louise.
Lukas var bjuden på barnkalas med maskerad och det vägde tyngre. Där fick han utlopp för sin energi. 
Han var såå nöjd!! 
Louise hade kompis med sig hem efter dopet. De kollade på film och jag och Lukas hade Fifa turnering.. Sen lyxade vi till det med pannkakor med nutella, glass och jordgubbar till.
En fantastisk helg på alla sätt.
Har njutit heeela helgen ❤ 
 
 
Tror Niklas gillade min och Sandras skönsång..
Såklart laddade vi med Mora Nisse så nära inpå Vasaloppet ;)
 
Tack Emilia för denna härliga bilden!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va väl inte så snällt att låta Louise sova hos ko piss :))

Svar: Haha!!! Ändrar genast 😉
Therese

2017-03-07 @ 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0