Att stå emot sötsuget..

Såja, då fanns det mer att göra!! 
Dock ska de 20 kubiken ligga till hösten innan det lavas..
Det under presenningen (5-6 kubik) är torrt och ska in i källaren. 
Kastade in en hel del i fm.
Det känns i kroppen minsann att man kört och lavar ved.
 
Jobb 11.30-15.30 idag. Gick kanon, skönt med härliga och glada arbetskollegor som en själv. Ett glatt gäng!! 
Bra arbetskollegor är A och O!
 
Ikväll blev det yoga och såklart yinyoga!! Min favorit.
Så otroligt skönt!
Avslutade kvällen i vanlig ordning framför Gåsmamman och jag var sugen på något gott. 
Tog honungsmelon, jordgubbar och pistagenötter.
Det var sååå gott och sötsuget försvann.
Längtar såå till lördag då jag har min unnardag denna veckan. 
Inne på 3:e veckan och det funkar bra..
Sötsuget försvinner mer och mer, kommer bara ibland men har lyckats stå emot!! 
Hejja hejja!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vicke

Du ä grym Therese

Svar: Tack detsamma fina du ❤
Therese

2017-04-02 @ 23:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0