2 new pink fav 🌟

Som många av er vet älskar jag rosa!! 
Har nyligen köpt 2 nya favoriter!!! 
 
På Maxi båda två. 
Hittade en ny doft på sköljmedel - Pion. Jag säger bara WOW. Jag är förälskad i doften. LJUVLIGT!!
Nog att den luktade gott från flaskan men när tvätten hängs upp är det en fröjd för näsan! Detta är den godaste doft på sköljmedel jag nånsin haft. Måtte den aldrig försvinna!!! 
 
Hittade även på rea, faktiskt..  ett par nya innetofflor.
De jag har sjunger på sista versen och jag är beroende av att ha tofglor på mig inomhus.. haha!! Känner mig naken utan!!
Så bara gick jag förbi dessa superfina och fluffiga tofflor.
Som gjorda för mig. Äkta fårskinn och supersköna! Bättre sula och mer fluff än de jag hade.. 
Ord pris 249. Rea pris 49 kr.
200 kr rabatt, som hittat!
Fanns i brun/grått också men inte i min storlek.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0